Proteste, Ce se întâmplă afară?

De cele mai multe ori, când televizorul îți este stricat de un an și nu îl repari pentru ca oricum nu te uiți la el, nu pierzi nimic.

Însă am fost surprins astăzi să aflu că lumea protestează pe bune și eu nu știu. Poate că ar fi trebuit să fiu și eu acolo, poate că nu . Nu se încadrează în tema blogului, însă vă prezint câteva imagini și filmulețe pe care le-am găsit pe web.

Condamn prezența huliganilor, salut un protest ce pare spontan și real. Dacă considerați că există mișcări de scenă în spate, nu ezitați să spuneți, eu doar am zgâriat suprafața informaților.

Undeva în București, un fotograf a riscat printre cărămizi și gaze și a reușit să facă o imagine a realității. Următoarele poze îi aparțin, le găsiți alături de altele pe blogul lui aici.

protest

protest cu zambete?

...

jandarmii își fac doar treaba, urmează un video mai interesant

...

Proteste au fost și în alte orașe. Am fost uimit de câți oameni au ieșit pe stradă la 300 m de mine fără să îi aud aici în Sibiu. (pereți de juma’ de metru)

Strigăte la Cotroceni: „Ieși afară, javră ordinară!” – sună amuzant parcă, le aud live pe tv online.

Și acum cea mai … de film fază:

Voi mai edita postul dacă este cazul cu informații noi.

Cum sună Raed Arafat Prim-ministru? Sau de ce s-a putut retrage o lege (considerată de mulți proastă) în câteva zile acum, iar altele imbecile în doi ani sau deloc? Te pune pe gânduri.

Mulțumiri colegilor și prof. Fabian pentru informații.
Categorii: De gândit | Etichete: , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

